9 juni 2010

De witte broek blijft W*I*T

Het verfexperiment gaat niet door. Twee redenen:
1) Ik schijn de laatste tijd wat te hebben met groen en wit. Vroeger vond ik de combinatie niet-te-doen-lelijk
en nu vind ik het prachtig. Hè? Ik krijg het dus niet over m'n hart om die broek te verven, ook al wordt
ze meteen vuil.
2) Mme Zsazsa is gelijk een orakel. Als ze spreekt, luister je daar best goed naar. De verf die ik dacht
te gebruiken is helemaal niet zo geschikt voor kleding (al staat het wel zo op de verpakking).
3) Misschien ben ik nu ook wel eens lui en heb ik gewoon geen zin om die broek te verven... oeps, ik had toch maar twee redenen?


De witte broek, blijft dus wit en Stig voerde een kusjesdans op. 't Is te zeggen, dit is een foto van de enige
lichte heupbeweging die hij gedurende het ganse nummer maakte. Voor de rest stond hij met z'n vinger in
z'n mond te staren naar een ballon aan het plafond. Tja, schoolfeestjes...



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails