16 april 2010

The Tatanne Bag voor tatante Else

Ik denk niet dat jullie haar allemaal al kennen, The Sister of... Zonde, echt, want ze is een straffe madam!! Ik ben al van voor-naar-achter en van-achter-naar voor door haar blog gegaan en dat al een paar keer. Ze maakt vanalles en ook tassen ("aahhhhh vandaar", ik hoor het je al zeggen). Ze heeft zelfs een eigen tas ontworpen en er een patroon voor gemaakt: The Tatanne Bag. Dat patroon m-o-e-s-t ik gewoon eens uitproberen en de verjaardag van tante Else was daarvoor de ideale gelegenheid. Die Buttercup is nu al wel genoeg aan bod gekomen, tijd voor een nieuwe rage: iedereen zo'n Tatanne!

The Tatanne Bag The Tatanne Bag
The Tatanne Bag The Tatanne Bag

Ik gebruikte 100% linnen, een zwaardere versie voor de buitenkant en een lichtere rode versie voor de binnenkant (tante Else heeft een rode jas, daar moet deze grijs-bruine tas wel bij passen). De schouderlinten maakte ik iets langer. Een duidelijk patroon een een leuke tas. Doen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails