23 december 2009

Love, love, love Ikea!

Love Ikea! Toch zeker de koopjeshoek en in het bijzonder de 4 bakken met showmodel-zetelhoezen. Deze hoes (van het ligbankje) gekocht voor 5 euro, rits inbegrepen. Om maar te zeggen dat je zo'n lange en brede rits niet eens kunt kopen voor minder dan 5 euro. Ik heb sowieso een goede zaak gedaan... als ik mij dan toch moet verantwoorden voor de titel van dit bericht. Ikea-haters, ze bestaan en ik begrijp ze ook wel maar ik behoor tot de lovers of toch zeker tot de hackers ;-). Ik vind die hoezen gewoon super om mee te werken. Nochtans heb ik over dit motief wel 3 weken nagedacht (ook zot, voor 5 euro kan je toch nooit sukkelen). De hoes is al uit de collectie genomen, blijkbaar was ik niet de enige die twijfels had, maar ondertussen vind ik ze echt wel mooi. Met dat munt-kleurtje ook heel passend bij dit winters weer.

Mader-tas Ikea
patroon: gekocht in 't Wolwinkeltje, grotendeels herwerkt

JAHAAAAA, dit was voorspelbaar, haha! Maar ik had nog een reistas nodig die net past in de handbagage-pasbak van Ryanair. Ik ga nooit lang op reis. Meestal maar een dag of 4 en dan kom ik toe met een kleine tas die als handbagage mee mag.

Jammer dat de hele hoes in deze tas is opgegaan... een passend strandmatje was inderdaad wel leuk geweest.

Btw, wist je dat het ook andersom kan? Stel, je hebt niet het budget voor een dure design-sofa dus je koopt een model in bovengenoemde winkel. Wel, je kan dan bij Jennifer Casa een passende design-hoes kopen met een super-cool motief. Niemand die ziet dat er eigenlijk een Ikeaatje onderzit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails