3 oktober 2009

En de winnaar is...

Sorry voor het lange wachten, ik ben de hele dag op stap geweest met als afsluiter de nieuwste voorstelling van Circus Ronaldo, fantastisch!

Een spannende week was dit! Ik dacht eerst: "20 antwoorden, dat moet toch lukken". Toen dacht ik: "50 antwoorden, dat is al reuze-veel". Daarna heb ik het een paar keer weggelachen: "100 antwoorden, dat haal ik nooooooooooooooooit", uiteindelijk zijn het er 105 geworden. En jullie hebben zowat een klein boek bij elkaar geschreven, dankuzeer! Maar, helaaaaaasss, random.org is niet vatbaar voor mooie woorden dus hier komt het onverbiddelijke en objectieve verdict:














De grote give-away, dus de grote tas, gaat naar reactie nr. 18:




De kleine give-away, dus de kleine tas, gaat naar reactie nr. 95:





De troostprijzen gaan naar de nrs. 58, 41, 7 en 105:




Kunnen jullie je adres mailen naar info@eloleo.be, ik stuur volgende week je geschenk op met de (Belgische en trage) post. Héél veel plezier ermee!
Voor alle andere deelnemers: ik wou dat ik 105 tassen had kunnen maken, een volgende keer heb je hopelijk meer geluk.
Voila, en nu ga ik slapen (lees: uitgebreid in jullie blogs neuzen).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails