28 augustus 2009

Babyslofjes voor Nora

.
De vorige modelletjes van I Think Sew waren voor babytjes van 6 tot 9 maanden, deze is voor 3 tot 6 maanden en om het met een Hollands woord te zeggen: wat een gepriegel*! Maar wel nog altijd heel plezierig om te maken. De velcro opzij heb ik op aanraden vervangen door pitsers, dat sluit beter en dat krijgen ze zelf niet los. Dankuzeer Katrien voor de tip!

Baby shoes for Nora Baby shoes for Nora

De vraag was: dit model babyslofjes met aardse kleuren of wat beige-achtig met een feller kleurtje. Hmm, 't is geen van beide maar ik zit al weken naar dit mooie Japanse stofje te staren en mij af te vragen wat ik er het best mee zou maken. Mooi of niet? Ik vind van wel, Nora (of beter haar mama) hopelijk ook!
Ik kocht de stof via Pink Chalk Fabrics in Amerika. Het is een groen ruitje met kleine lieveheersbeestjes, zo schattig. Je kan de foto's op Flickr uitvergroten om het beter te zien, klik op "all sizes" en dan op "original".

Baby shoes for Nora Baby shoes for Nora

En had je de muisgrijze kater op de achtergrond al gezien? Dat is Leo! Onze Spaanse wildebras, al is hij met de jaren wel erg lui geworden. Stig zegt nu eindelijk ook 'Leo', vroeger was het steevast 'Elo'. En daarmee weet je ineens waar 'Eloleo' vandaan komt.

Baby shoes for Nora

*mooi woord, hoorde ik voor het eerst van Noeks ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails