5 juni 2009

Als ik een dochter had...

.
... dan zou ik massa's van dit soort haarbanden maken. De stofjes kwamen gisteren toe uit Rotterdam: www.hollandfabrichouse.com. Mooi, die Japanse stoffen zijn echt de max! Ik moest er gewoon meteen "iets" mee doen. Zo'n haarband is snel gemaakt, maar ja, dat is nu niet echt uniek. Ik heb op Etsy en Dawanda gezocht naar een omkeerbaar model met piping... en niet gevonden. Ha, dan is deze dus wel origineel ;-). Langs de ene kant een mooi sprookje, langs de andere kant jeans. Het model moet nog wel serieus verbeterd worden want momenteel is de band net groot genoeg voor een pop en die jeans maakt het misschien ook wel te dik en te strak. Het blauwe ribflueel vond ik vorige week in Antwerpen, bij Joƫlle in de Dambruggestraat. Zeer nette stoffenwinkel, klassiek en toevallig ook een leuke collectie kleurrijke ribfluelen. Geen website, het zijn twee oudere dametjes.

Als ik een dochter had... Als ik een dochter had...

En dit is een duidelijke handleiding voor het naaien van piping.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails