26 april 2009

Bamboomodel voor Oma (moederdag)

Gemaakt uit zetelstof van Ikea. Ik heb 5 euro aan de stof uitgegeven (en ik kan uit de overschot in feite nog een andere tas maken) en iets meer aan de binnenstof. Redelijk veel werk aan de pareltjes, vooral omdat ik niet wist hoe ik die juist moest aanbrengen en dus een paar keer opnieuw begonnen ben. Het patroon heb ik zelf uitgetekend, maar zo bestaan er wel 13 in een dozijn. Binnenin 1 zijzakje op maat van een gsm. Het is een grote rommeltas (als ze zoveel rommel meezeult als ik) maar je gsm moet je wel heel snel terugvinden, vooral als hij begint te rinkelen... (lastig als zo'n ding midden in een vergadering afgaat en je vindt'm niet meteen). 't Is dus een heel klassieke tas, niet meteen voor het jonge(re) volkje maar ik denk dat oma hem wel mooi zal vinden.

Bamboo: voor een bijzondere dame Bamboo: voor een bijzondere dame

Bamboo: voor een bijzondere dame Bamboo: voor een bijzondere dame

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails