7 februari 2009

T-shirtjes: Dino (en broekje)

.
Ineens wordt hij zo groot. Als je de foto's van deze maand en die van 2 maanden geleden vergelijkt zie het echt goed. Het babytje is verdwenen, hier komt de grote Stig. En dan nu nog een bijpassend speelpakje - want de broeken zijn te kort geworden. Een simpel gestreept T-shirtje van bij H&M en een joggingbroekje. De rand van de broek vond ik te spannend, dan ziet het er zo "Johnny" (excuus, maar je weet wel wat ik wil zeggen). Dus knipte ik de rand gewoon weg en zocht op internet een stoere print. 't Is een dino geworden in verschillende delen. Wel een beetje opletten bij het stikken. Als je dat traag doet en met een jersey-naald, is het resultaat het mooist. Voor het biesje aan de broek heb ik eerst een biais-band gestreken uit dezelfde stof als de print. Dan gestikt met een rits-voetje omdat ik de dikke rand, waar de oorspronkelijke boord vastzat aan de broekspijp, niet heb weggeknipt. Resultaat: een makkelijk speelpak en helemaal (t)uniek.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails