29 augustus 2012

De Workshop tas

De Workshop tas van De Zuster Van

Er zijn zo van die momenten dat je oog op iets valt en dat er meteen iets klikt vanbinnen. Als De Zuster Van iets doet, blijft het bij mij gewoon doorklikken. Yes, yes, yes! 't Is allemaal al even mooi. En dus ook dit ontwerp. Een tas die ze speciaal voor een van de workshops van Van Katoen ontwierp. Het patroon vind je op haar blog. Al weken zit ik te popelen om er mijn eigen versie van te maken en gisteren had ik tijd. Eindelijk!

De workshoptas van De Zuster Van De workshoptas van De Zuster Van

Het ritsvak op de achterkant verzon ik er wel zelf bij. Omdat het een ijzeren rits is met vrij ruwe tanden, verborg ik ze onder een flap. Dat was dus niet zozeer een kwestie van smaak maar wel bedoeld als bescherming voor je kleren. Afin, voor haar kleren want de tas gaf ik daarstraks al cadeau.

De workshoptas van De Zuster Van

Enkele maanden zwoegen en zweten op een boek was tof maar jeeeeeeeeee, wat ben ik blij dat er eindelijk weer wat ruimte is voor iets anders!

De workshoptas van De Zuster Van De workshoptas van De Zuster Van
Merci Riet voor het poseren!

27 opmerkingen:

  1. Inderdaad een leuk model en jij slaagt er alweer in er dat tikkeltje extra aan te geven...over doorklikken gesproken :-) beso x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS: wat is me dat voor een spin! Grrrrrrwwww....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Schoon model, schoon kleurtje ook. En die rits is een leuk extra'tje. Heb je die tas speciaal bij de spin gezet? Of pas nadien ontdekt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. neen jong, nadien ontdekt
    ik ben helemaal geen held in de buurt van spinnen, dus het was toeval
    ze was wel 10cm lang, speciaal dingske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miiiih die spin, eikes!! Wel een hele schone tas, tof kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie eigen versie van de tas!!! En ik ban blij voor jou dat je terug wat tijd kan vinden voor jezelf! Geniet er maar van! En ik kijk in ieder geval heel erg uit naar HET boek ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik stond dus boven dat beest? Jikkes! Mooi spul heeft aantrekkingskracht maar van mij hoeven prachttassen geen spinnen met zich mee te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schoontje! En ik kijk toch òngelooflijk hard uit naar dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk fris kleurtje, die tas. Erg mooi! Slim ook van die flap. Ik heb al meermalen aan leuke accessoires mijn kleren opengehaald. Zo jammer is dat.

    En die spin. Brrrr inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele leuke tas geworden.
    Die spin vind ik wel een prachtexemplaar hoor.
    Gr Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo... dat is een flinke spin! En wat een keischone tas zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een mooie tas! En wat voor een leuke verrassing zat er onder die ster zeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuke versie van de tas! staat ook nog op mijn to-do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mah weer zo'n schoontje zeg! Helemaal af ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie tas en brrrrrrr wat een vieze spin....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig interactief detail in je blog, alhoewel dat beest niet zo geweldig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schoon en heel slim om een extra ritsvakje te voorzien. Ge zijt toch ne krak. 't Is een ferm gemakkelijk model. Niet te groot, niet te klein en met een extra zakje net iets gemakkelijker om alles terug te vinden... Ahum.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pff, ik ben in blinde aanbidding van de verstopte rits en baal dat ik het niet van de foto kan 'afzien', hoe ik dat moet doen. Hij is mooi! En jullie boek ook, zag ik net bij Riet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het blijft een beauty die zuster-van tas. Prachtige versie weer, die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schoon hoor in dat effen groen, heel erg 'Less is more' en die verborgen rits en verstelbare schouderband maken de tas veel praktischer.

    Maar was is die spin nu opeens naartoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn weer wat van je te zien op je blog! Hopelijk nu weer meer nu jullie boek ver af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb jij strijkstof gebruikt om de tas te verstevigen? Die van jou lijk steviger dan op de blog. Grtjs Didi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De stof op zich was redelijk stevig maar zeker niet zo dik als canvas. De tas ziet er steviger uit dan ze is omdat er vulling inzit voor de foto. Geen vulling op de stof zelf.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails