14 november 2011

Count your blessings

ridderfeest1

Het feest was tof!

9 opmerkingen:

  1. Oh zo'n prinsessenjurk wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het geloven!
    Je maakt zo'n mooie droomwereld voor Stig.
    Van op een afstand voel ik al mee. Wat moet dat voor jouw ventje dan niet zijn!
    SCHITTEREND!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, de koene ridder en de schone jonkvrouw. Dat moet wel tot een geslaagd feest leiden! Kinderfeestjes kunnen je zo'n ontroerd gelukkig gevoel geven. Wij hadden gister het circusfeestje van onze dochter, ook zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto! Ik zou er zelfs als 25-jarige mijn hartje kunnen ophalen lijkt mij zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een ridderfeest met een kasteel en een prinses ! Cool !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tzal wel zijn dat het leuk was!!!! tziet er fantastisch uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er inderdaad tof uit. Toch leuk hé zo'n feestjes organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er absoluut uit als een tof feest!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails