11 augustus 2011

Te koop: patroon Boleo tas!

DSC_0077

Reeds lang geleden aangekondigd en nu eindelijk klaar: het Boleo-patroon! Voor 5 euro helemaal voor jullie én voor het goede doel natuurlijk. Het patroon is te koop in de shop van Van Katoen. De opbrengst gaat integraal naar Annick for Kenia. Kom ook zeker langs op 14 april 2012 in Het Geuzenhuis in Gent.

20 DSC_0072

We zijn erg benieuwd naar jullie creaties dus vergeet geen foto te plaatsen in de Flickr-pool. Veel succes!

DSC_0061-1


UPDATE:
Het patroon werd vooraf getest, o.a. door Riet van Leven met Liv. Prachtig, deze oker-kleurige versie!
Boleo door RIET Boleo door RIET

En wat denk je van deze versie, van Mamasha. Dat zoiets simpel als een tas zoveel toffe reacties oplevert... ik ben een tevreden mens, echt.
Boleo Boleo

Eveneens getest en goedgekeurd door CreaKir:
_MG_0691

37 opmerkingen:

  1. Jeuj! Ik heb eerlijk waar vandaag nog gedacht: "Wanneer gaat dat patroon nu in de Van Katoen shop komen?" :-) Na de versie van Riet live te zien, ben ik er hélemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Besteld en betaald! :) Heb die van Kir al van dichtbij mogen bewonderen en ga er zeker ook eentje maken naar jouw patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Saar: hahahaha! Ik! Allez, ik niet: je denkt dat je mijn buik ziet, maar het is mijn, euh, boezem! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Euh... ik heb het mysterie ondertussen ontboezemd. Niemand is zwanger ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! I'm in love with the design of this bag and I've been waiting impatiently for the pattern to be ready. I'm wiilling to buy it but my problem is that I don't understand your language. Are there enough photos to understand the process to assemble the bag?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Besteld, betaald en op hete kolen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb net het patroontje besteld! nu nog betalen en op zoek naar een leuk stofje!

    evelyne
    www.bloggen.be/quiltlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Direct besteld, mooie tas en voor een goed doel, dus dubbel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Besteld en bijna betaald!!!! Kijk er al naar uit om hem te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom terug van een hopelijk deugddoende en inspirerende vakantie!
    En al direct klaar voor het goede doel, helemaal Eloleo. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He,
    Leuk dat je er weer bent en meteen op volle toeren maar weer!
    Heb zoveel projecten lopen dat ik even oversla... zal wel het goede doel steunen!
    Succes allemaal met het maken van de Boleo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer eentje om te proberen... En dat terwijl ik het eerste patroontje nog aan het maken ben... Ik ga schade moeten inhalen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. besteld, maar 't zal niet mijn eerste naaiprojectje worden. Eerst nog wat met andere dingen oefenen en dan kan ik mij aan dit wagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Els / itisi leclercdonderdag, 11 augustus, 2011

    Vraagje voor Eloleo: hoe moeilijk is het patroon? Hoe goed moet je kunnen naaien om deze schitterende tas te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Besteld, nu alleen nog de tijd vinden om hem te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spijtig dat ik zo onhandig ben met naald en draad & geen naaimachine bezit...want die tas is HEMELS!!!!(kwijl kwijl)

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Els: 't is eigenlijk niet zo moeilijk en ik heb wel geprobeerd om alle stappen van naadje tot draadje uit te leggen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ok, merci voor je antwoord! Gelijk bij u alles in orde is, zal dat dan idd wel van naadje tot draadje uitgelegd zijn. Dus: ik ga het bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb hem ook besteld, ik wacht met smart op mijn mail nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super tas. en leuk om al de verschillende versies te zien opduiken. spijtig dat ik niet kan naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I found you blog today and I really like it! Great!!!
    Greetings from Switzerland

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yes ! De Boleo is helemaal af en ik vind hem super !!! Welbedankt voor het ontwerp van deze prachttas en de hele duidelijke handleiding !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil het patroon bestellen maar kan je me vertellen hoeveel stof er nodig is? Dan bestel ik ook direct stof en kan ik snel aan de slag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aha, hier was het dat ik de tas met gaten gezien had toen ik in Zweden op vakantie was en allerlei leuke stofjes had gescoord bij de kringloopwinkel in Växjö!
    Ik heb er een eigen variant op gemaakt. Kijk maar op mijn blog, als je wilt: http://aankleedpopje.blogspot.com
    Maar nu heb ik ook het patroon besteld en hoop daar gauw ook een leuke tas mee te kunnen maken.
    Bedankt voor je superleuke blog! Zeer inspirerend!!! Ik kan niet wachten om nog meer te maken.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey,
    Na lang zwoegen is het eindelijk af, iets minder felle kleuren. Maar ben tevreden met het resultaat. Wanneer is een volgend projectje komt?
    Groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoe durf ik je storen in de blogpauze? Ik kan het echter niet laten. Sinds een tweetal weken heb ik de naaimicrobe helemaal te pakken. Tot voorheen wist ik zelfs niet hoe een stikmachine er van dichtbij uit zag.
    Kortom, ik vind het geweldig en kan me er uren mee bezighouden. Vol bewondering was ik deze moooooie tas aan het bekijken en was ik vast besloten om dit patroon aan te kopen en het goede doel te steunen.... tot ik zag dat de actie verlopen is... Ook blog-land was voor mij tot een tweetal weken helemaal onbekend.

    Je hoort mij al afkomen, is er nog een manier om het patroon alsnog aan te kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo,

    Ook ik ben nieuw op blogland en heb de naaikriebels terug... En ik vroeg me hetzelfde af als Marijke.
    Kunnen we nog ergens het patroon kopen van de supermooie Boleo?

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja ik ben ook benieuwd waar ik het patroon kan vinden/kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die Tasche ist toll!!!

    Wo bitte kann man das Muster mit Anleitung bekommen/kaufen???

    Liebe Grüße,
    Elfchen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi, kan ik dit patroon nog ergens kopen?

    Mvg, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het staat hier in de zijbalk, gratis.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails