27 augustus 2011

Ik recyKleer: preview

In september organiseert Boomie een recyKleer-14daagse. Zelf loop ik geregeld de Kringloopwinkel binnen, meestal op zoek naar stoffen of naar kleding die ik kan hergebruiken. Een hele poos geleden kocht ik deze mannenvest (7euro) in een erg grote maat, die levert veel stof op. Vandaag vond ik een flut-zakje met wel 3 degelijke ritsen. Slecht 40cent, daar kan je elders geen rits mee kopen! Het rode hemd lag bij de afdankertjes. Er zitten vieze vlekken op de mouw (maar die knip ik weg) en er is reclame in geweven. Als ik het hier niet hergebruik, wordt het een schoenenpoetsdoek.

Ik recyKleer!

De recyKleer-14daagse van Boomie start op 12 september. Ik laat je hier met tussenpozen het ontmantelingsproces zien en de opbouw naar een nieuw stuk. Wat het wordt... nèh, dat verklap ik natuurlijk nog niet. Je zal "het" alleszins wel kunnen winnen want ik maak er een give-away van.

Ik recyKleer.. ik recykleer

Meer info over het recyKleerproject van Boomie lees je hier. Inspiratie opdoen kan op de Flickr- of op de Pinterestpagina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails