22 juni 2011

Driedubbele paspel, al ooit gezien?

El Kilo

Ik heb het nog nooit gezien en het is me de vorige keren in El Kilo* ook niet opgevallen. Als iemand er al mee gewerkt heeft, let me know. Uit nieuwsgierigheid kocht ik een paar meter maar het is nogal stijf dus ik zou niet weten waarvoor ik het kan gebruiken.
En ohohoh, dat stofje is wel de max. Het is gemengd synthetisch, bruikbaar voor tasjes, minder voor kleding.

El Kilo

Of ook "hoe smaken kunnen verschillen". Honderden rollen liggen er in de winkel op lange tafels en mij vallen meteen deze twee stoffen op. Instant "ja, die koop ik"! De vriendin was minder enthousiast, de man van de vriendin was helemaal niet enthousiast en dat is zelfs een understatement ;-).

Micasa

Ik denk dat er in het zuiden van Spanje maar 1 leuk (semi naai-)tijdschrift te vinden is, nl. de bijlage bij micasa maar daar staan dan ook echt héél leuke dingen in. Hierboven werden er zeilringen in de hoeken van de kussens bevestigd en dan werden ze aan elkaar geknoopt. Zo simpel, zo tof!
Hieronder een bedsprei met kussenvulling in de lange stroken wat extra volume geeft. Gezellllllllllllig!

Micasa


*hier een mooie foto van de straat van El Kilo en net in het hoekje zie je nog het uitstalraam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails