22 mei 2011

Sponssssss met een katoenen boordje

Sponssss

Ik ben, bandwerk-gewijs, de zomerbroeken voor Stig aan het maken dus is het hier wat stiller. Arré, in de rapte één van de shortjes. Spons met een katoenen randje onderaan en een rood/wit gestreepte tricot boord aan de buik... oeps, ik zie nu pas dat die niet mee op de foto staat. Geloof me, 't is echt waar.

Sponssss Sponssss

Gestikt met een overlocker. Ik heb die boot lang afgehouden omdat ik er in de eerste plaats wat bang voor was (dat ziet er zo ingewikkeld uit) maar ook omdat ik dacht dat - als het dan toch zou meevallen - ik eraan verslingerd zou geraken. Jahaaaaa, raad eens?

Sponssss

Ok, de short is wat te ruim aan de poep en ook iets te lang in de benen maar ze fietst heerlijk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails