29 april 2011

't Is Lente!

't Is Lente!

Ik blijf het een top-stofke vinden: Petit Pan aan de ene kant van de bloo(e)mer en zachte flanel aan de andere kant. Ik zou er nooit aan denken om roze, oranje en bruin met elkaar te combineren maar het werkt wonderwel.

't Is Lente! 't Is Lente!

Alle drie eigen 'receptuur' (hè, Needlework ;-)): de omkeerbare bloo(e)mer hier, het zakje hier en de bloemenbroche volgt later nog.

't Is Lente!

Voilà, bloo(e)mer in het zakje, bloemenbroche (gemaakt uit de stofrestjes) erbovenop. Cadeautje is klaar!

18 opmerkingen:

  1. De max. Helemaal af!
    Die broche = <3. En die knoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar het patroon van de bloemenbroche want ik vind ze heeeel mooi!! Ik heb trouwens het stofje ook nog liggen, en ook nog wat zachte oranje flanel! ohh ik wil het ook maken!! xxx leve de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die bloem ook supermooi. En die bloomer ziet er zó zacht uit! Dat worden contente billekes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leuk! Ik heb dat stofje vorig jaar in Parijs gekocht en het ligt nu klaar om een 'jupe-qui-tourne' te maken voor mijn oudste dochter (het zijn ook haar woorden).
    Er blijft vast nog genoeg over voor zo'n eloleo bloomers voor de jongste spruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig! En die bloemenbroche... waaaauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, die knoop heb ik ook! Heel mooi setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat een mooie bloemenbroche!! Ben benieuwd naar de beschrijving ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die broche is echt wel liefde! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is inderdaad een geweldig stofke, ik heb dat hier ook nog liggen. (Restjes van een rokje dat ik ermee maakte.) Ge inspireert mij weer eens :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! Kom viavia op je blog en kijk mijn ogen uit :-).
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. merhaba...çok çok çok güzel bir blog ...Türkiye den Hollanda ya selamlar....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat Turks heb ik hier toch even gegoogeledtranslated (?) en ze heeft groot gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mama van Maritdinsdag, 03 mei, 2011

    Al een paar keer gedacht, zou ik durven...? Zo'n zakje maken met mijn starterservaring. En o ja, net af, en 't resultaat is prachtig! Een make up in 't zakje en moeder zal blij zijn met haar moederdag zondag.
    Bedankt voor die leuke inspiratie én super stap voor stap tutorial!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails