24 april 2012

Handleidingen marathon Van Katoen

Tijdens de naaimarathon van Van Katoen werden er zakdoekzakjes, ruime boodschappentassen* en eenvoudige knikkerzakjes genaaid. De patroondelen waren allemaal voorgeknipt en voorbereid en de handleiding was daar ook op gebaseerd maar eigenlijk kan iedereen wel meevolgen. Het zijn niet de meest creatieve ontwerpen want het moest vooral ook eenvoudig genoeg zijn om zonder problemen of stress onder de ogen van maar liefst 4.000 bezoekers te kunnen stikken. Hierzie, voor wie nog op zoek is naar een simpel naaiprojectje:

*patroon/handleiding idem voor de rode toile ciree tas in dit bericht
of de Less is more tas in dit bericht
handleiding tassenbodem hier


Downloaden kan - denk ik - alleen maar als je je aanmeldt bij Issuu.

21 opmerkingen:

  1. Ha fijn, dan kunnen we het thuis nog eens overdoen!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je hiermee veel mensen blij maakt. Ik kreeg op de marathon regelmatig de vraag waar de patroontjes te vinden waren!
    Dankjewel in naam van alle naaisters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe ... we weten zeker weer wat we nog meer van onder ons naaimachine kunnen uithalen. Wat ben je toch een heldin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch, net wat ik nodig had. ik ga de tas meteen uitproberen. Want met zo een klein kindeken sleep je al eens wat rommel mee...mercie elo mercie, mercie elo mercie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a een ruime tas, kan ik altijd gebruiken ik heb veel brol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig!

    Nu kunnen we die mooie dingen die we gekocht en gezien hebben nog eens thuis proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat de uitleg van 't zakdoekenzakje van Van Katoen er ook opstaat.. maar dat kan ik niet openen. Klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankjewel! nu kunnen we onze eigen marathon beginnen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk met Issuu!! Leuk gedaan als een boek. Die ga ik zeker ook een keer uitproberen. Het ziet er ineens zo mooi en duidelijk uit. je werk komt zo echt tot zijn recht. Mooi uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Nienke: op issuu staan maar 2 handleidingen, het zakdoekzakje zit achter de link in de tekst en die gaat naar CraftSnob maar ik kan hier alles normaal openen dus ik zie niet waar je probleem zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super! Is dit het patroon van die mooie tassen uit de winkel in toile cirée? De laatste pagina wil niet laden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @nobutterfly: yep, dat is inderdaad hetzelfde model (was het vergeten in het bericht te zetten)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dankjewel, ik vond die tassen zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super. Hier gaan velen tevreden mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. merci! vooral alle mensen die bijna met de handleiding aan de haal gingen tijdens de marathon gaan hier heel blij mee zijn :-) er zijn er voor wie we eloleo.blogspot.com moesten spellen! die gaan hier dus echt heel content mee zijn! maar ik ondertussen ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vroeg me af welk patroon jullie gebruikt hebben voor het t-shirt in de shop? mooie snit maar ik had beter een maat groter gepakt (mijn eigen fout, 't is niet dat er iets mis was met de maten)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gracias, handleidingen zijn welkom. Denk dat ik vertrokken ben met mijn naaimachine... wordt vervolgd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo, volledig nieuw hier en ook volledig nieuw in de wereld van naaisels maken,
    ik kwam hier terecht via Van Katoen en als beginneling vind ik het fantastisch op uw blog.
    Ik hoop veel van u blog te leren, samen met mijn dochtertje zijn we begonnen naaisels te maken en we gaan een paar dingetjes van uw blog uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails