4 april 2011

Give-Away

Give-Away

Give-Away
De roddel was wat verwarrend, excuus! Onze opbergzakken zijn niet de give-away. 't Was enkel om aan te tonen dat zo'n knikkerzakje in alle maten een ideale opbergtas is. Wij bewaren er de beestenboel in, puzzels, Bakugan, enz.

De echte give-away is een set van 4 opbergtassen, de kleinste is een knikkerzak (1 winnaar).
OF
Een surprise*
(2 winnaars)???

289 deelnemers! De give-away is gesloten.
Give-Away Surprise
*je wint wel degelijk een afgewerkt product maar voor de foto was alles nog niet klaar

Meedoen kan tot vrijdag 8 april. In een reactie hieronder laat je weten of je de opbergzakjes kiest of de surprise.

291 opmerkingen:

  1. Ik ben eerst, ik ben eerst! Maar dat geeft mij waarschijnlijk niet meer kans om te winnen, hé. Het tassen assortiment voor de knikkers, de beyblades, de playmobil, enz... heeft onze voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik doe heel graag mee voor de surprise, zien er leuke stofjes uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waag nog's een kans, maar weet niet wat kiezen. Ik denk dat ik voor de surprise ga...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles ziet er heel prachtig uit, mooie stofjes liggen daar op die foto's, ik doe graag mee voor de surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel leuk om verrast te worden dus ik doe graag mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo, ik doe ook mee voor de surprise. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof! Ik doe ook graag mee voor de surprise. Ik hou wel van een toffe verrassing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben altijd wel in voor een surprise, kom maar op ......

    Thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!! Ik laat me graag verrassen, dus een surprise is welkom hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zend mijn winnaarsstralen uit naar de opbergzakken !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met 3 petekinderen die nog verjaren, ga ik mijn kans wagen voor de opbergtassen. De 4de tas zal voor de eigen bloedjes zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n fantastische opbergtassen zouden hier erg welkom zijn, zowel bij zoon als dochter!
    't Zijn twee "hamstertjes", bijgevolg véél spulletjes om op te bergen :-).

    K.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe graag mee voor de surprise.
    verrassing....altijd spannend en altijd welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh ..... De verrassing! Ik weet dan wel niet wat het is maar vind het alvast heel mooi!

    Ps. Zo blij dat je terug bent in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee voor de opbergtassen!! Je bent weer goed in gang geschoten Eloleo!! Tof!!! x Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kiezen is soms toch moeilijk hé! Zet mij maar op het lijstje bij van de surprise, ben echt benieuwd wat eruit zal komen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe ook mee voor de surprise! Niets beter dan een goeie verrassing. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjee, wat moeilijk kiezen... Het krokodillenstofje vind mijn zoontje vast helemaal waanzinnig en ik zie zijn blije snoetje zo graag... Dus ik kies voor de opbergzakken. Is mijn praktische en opgeruimde ik ook blij gemaakt. Mocht ik winnen, that is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tss, tss, ne mens zo curieus maken! Natuurlijk doen we dan mee voor de surprise, he! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh die zijn zo tof!! een surprise zie ik altijd wel zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke give-away... nu nog kiezen... hmmm. opbergzakjes zien er heel leuk uit, maar een verrassing is altijl leuk. Gaan we dan toch maar voor de verrassing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauw seg! Een surpriske is altijd wel fijn!$

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jeuj!!! Ik doe graag mee voor de zakjes. Ik ging me er normaal zelf eens aanzetten want ik kan er juist een paar gebruiken voor allerlei spulletjes van Vic die overal rondslingeren ... maar zo'n setje winnen is natuurlijk véél leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee voor de opbergzakjes. Die zijn zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gaaf zeg!
    ik waag graag een kansje.
    als ik zou winnen zou ik gaan voor de surprise.
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben ook gek op verrassingen, dus ga ik voor de surprise. Lijkt me leuk om te winnen. Je maakt altijd van die leuke dingen die je ook gewoon lekker kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk, ik doe graag mee en laat me verassen met een surprise! ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk! ik doe graag mee voor de opbergzakjes! :-)
    x Annis
    handgehaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooooooooh! Ik doe heel graag mee voor de surprise! Wat een aangenaam begin van de week...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi, ik laat me graag verrassen dus ik doe graag mee voor de surprise!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mee voor de opbergzakken! 't knikkerseizoen staat voor de deur ;-) (en verder hebben we genoeg rommel om op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Joepie.. :) ik doe ook mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Suprise me! Alles wat je doet ziet er super uit, ik vertrouw daarop!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Met al die rommel hier, zouden die opbergzakjes zeker van pas komen!!
    Superleuk en spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Sounds interesting
    - i'd love to participate!

    Your blog is so lovely :)

    sunny greetings from Spain
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kiezen is moeilijk zoveel moois! Maar opruimen is àltijd nodig en met jouw tassen wordt het nog plezant dus ja, ik doe mee, wie weet lukt het wel.
    Dank om deze kans, Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  37. IK doe mee en wel voor de verrassing, want dat is lekker spannend!
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super, we gaan voor de opberzakken, want al die klein prutskes kunnen dat thuis wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk, ik doe ook mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ik ben gek op verrassingen! ik doe dus mee! en ik ben blij dat je terug op blogworld ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben fan van alles wat je maakt, dus waarschijnlijk ook van de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik ben wel eens benieuwd naar die surprise, dus daar gaan we voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Afgewerkt product, onafgewerkt product, al gaf jij een vuilzak weg met een knoop erop, ik deed nog mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben niet zo van de Give Aways, maar bij jou doe ik mee, ik vind het geweldig, dat wat voor ons oudere generatie heel gewoon is ( naaien) dat jij de jongere generatie weer enthousiast voor maakt.
    Ik ga voor de suprise, knikkerzakken hebben we hier niet meer nodig, en die van ons hadden er op school mogen maken toen, en die liggen nog op zolder.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik doe graag mee voor de opbergzakken aub, wij hebben nog veel speelgoed dat gemakkelijk verdwaald in ons assortiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Iene miene mutte, tien pond grutten, tien pond kaas, iene miene mutte is den baas! Ehm, de surprise dus! Met heel veel plezier :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heerlijk!!! Ik doe graag mee voor de opbergzakken, vermits Vicje net een nieuwe kamer heeft gekregen, zouden deze tassen heel fijn van pas komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind het heerlijk om bij je te kijken en heb ook al wat gemaakt van de tutorials. Hier met 4 jongens hebben we veel rommeltjes dus ik ga graag voor de 4 opbergzakken.
    Groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik wil wel graag meedoen! En ik ben gek op surprises!!! Leuk

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee voor de opbergtassen. KleineVent is gek van die krokodillenstof.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. O, wat spannend1 Ik ga graag voor de surprise, daar ben ik dol op.

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. O, die opbergzakjes zouden hier van pas komen:) Ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een vrolijke stofjes weer! Ik ga zeker voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ow jah, ik hou van verrassingen, wie niet? Dus als het mag, ik loot graag mee voor de surprise!
    Thank you!

    j.brouwer44@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  55. joepie!
    ik doe mee!
    En dan graag voor de surprise. Dat maakt het leven weer wat spannender!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Proficiat met je mooie blog! Ik doe graag mee voor de prachtige opbergtasjes!
    Succes!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh, een surpise zie ik wel zitten, wie weet win ik eens iets :-) Fijn!
    groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe ook mee voor de surprise, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik ben altijd voor verrassingen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. jaaaaah,
    ik ben vandaag jarig en vier mijn trouwverjaardag, de surprise asteblieft

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Fijn dat je weer terug bent!
    Wij doen graag mee voor de opbergzakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuke stofjes, maar ik wil graag meedoen voor de surprise! Ik ben dol op surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik wil ook graag meedoen! Ik ga voor de surprise!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. geef mij maar de surprise!!!! lekker spannend !!!
    super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe ook graag mee voor de surprise... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. De opbergzakken zijn superleuk! wat een tof stofje ook van de krokodillen.
    Ik doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik laat me graag verrassen, dus ik ga voor de surprise!
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. doe erg graag mee, wel de surprise voor mij, lijkt me leuk, blij dat je er weer bent, je blogverlof was te lang voor mij, waarschijnlijk niet voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke spulletjes maak je en wat een leuke blog heb je.
    Ik doe graag mee met de give-away. Nu nog kiezen. Uuhhmmmm Ik vind de opbergtassen super, maar een surprise is natuurlijk ook heel leuk...
    Ik wil graag meedingen voor de surprise :0)

    Groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ga voor de opbergzakjes, altijd handig....

    BeantwoordenVerwijderen
  71. De knikkers zitten hier in een zeer onhandige doos, ik ga dus voor het knikkerzakje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Oeh leuk, ik ben dol op verrassingen. Ik schrijf me dus, nogal wiedes, in voor de Surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Rommel met hopen hier, dus zou ik graag meedoen voor de opbergzakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hallo,

    Ik zou me graag willen laten inschrijven voor de surprise.
    Dit is de eerste keer dat ik op zoiets reageer.
    Ik maak zelf ook leuke dingen sjaals,tassen van zpagetti etc.

    groetjes,

    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Leuk dat je weer blogt ! Ik doe mee voor de opbergtasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik wil ook wel meedoen en als ik win komt het net goed uit om onze reisspelletjes in op te bergen die wij de tweede week van de paasvakantie meenemen om onze reis naar Frankrijk. Ik weet dus niet wat het beste zou zijn om bv. de blokjes van Rummikub in te stoppen; de surprise of de opbergzakken.
    Beide zullen leuk zijn, dus als je mij trekt uit de loting, kies je zelf maar wat het beste is om onze spelletjes mee te nemen op reis :-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe mee...voor de opbergzakjes!Want die zijn echt keimooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe graag mee voor de opbergzakjes. Zo kan ik eindelijk orde scheppen in de chaos bij me thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Suprise, suprise! Geweldig, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik doe graag mee voor de opbergzakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Aangezien ik Luca probeer te leren om op te ruimen en ik de stof zo mooi vind, zouden de opbergzakjes hier zeker welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wow! Wat leuk!! SURPRISE!!!! ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Mijn voorkeur gaat uit naar de opbergtassen want die zijn mooi, zeer mooi, maar bovenal praktisch en multifunctioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. de suprise kan toch niet tegenvallen?? ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik doe graag mee voor een surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Een gokje wagen. Ik zet in op de tassen, aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. een beetje spanning in het leven is altijd leuk é ... ik ga voor de suprise :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Waw, wat een prachtige opbergtassen. Maar een verrassing, daar kan weinig tegenop. Ik waag graag mijn kans voor de surprise...
    Wat fijn dat hier terug van die inpirerende berichten verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Prachtig alweer.
    Ik doe ook heel graag mee voor de opbergzakjes.
    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een mooie opbergtassen! Aan knikkers hier thuis geen gebrek wel aan dergelijke mooie opbergtassen. Dus count me in ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oei, als het klopt, ben ik de 100e reactie al... :D Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee voor de surprise. :) Je tassen van onze swap zijn trouwens nog steeds in gebruik. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik ben gek op verrassingen, dus doe mij maar een gokje voor de surprise.

    Groetjes Natasja
    (100en1dingenblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. oh ja opbergzakjes, kunnen meisjes ook vanalles in kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Leuk, een give-away! Ik doe ook mee...
    Ik vind een surprise altijd wel leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Die opbergzakken zijn altijd erg handig, daar ga ik voor! Leuk en spannend! Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe mee voor de surprise! Leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik doe graag mee voor de tassen. Die stofjes, waaaauw! De jongens zullen ze geweldig vinden.

    (Maar als ik win, hoe motiveer ik mijzelf dan nog om een knikkerzakje te maken voor het neefje? Ach... als ik win zal het er niet voor zondag zijn. Dus eerst zelf maar eens aan de slag, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. jeetje, wat een reacties!! haha, maar dat moet ook wel met zo'n leuke give away...
    Ik doe graag mee voor de suprise want ik hou wel van een verassing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik doe mee voor de suprise! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. ik doe graag mee voor de opbergtassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik doe graag mee voor de "surprise" :-) Kben al benieuwd wat het zal worden :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik hou van verassingen maar mijn praktische ik overwint hier... opbergtassen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Great giveaway!!
    I'll choose the surprise please!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik volg de blog al een tijdje maar eigenlijk nog nooit gereageerd maar nu heb ik een zeer goede reden, count me in for a surprise ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ai, ik ben al niet meer de eerste precies :) Nu ja,ik ga toch nog mijn kansje wagen voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. oh zo veel reacties :-) hmmm, ik hou van verrassingen, dus ik doe mee voor de surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Oké, ik ben helemaal niet moeilijk ... dus doe gewoon mee voor beiden :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik sluit me aan bij deze lange rij van mensen en wil graag mijn kansje wagen voor de opbergzakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. I want in! :)) I don't understand your language, but love your ideas and creations <3

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik wil héél graag mijn kans wagen voor de surprise! Nog zo leuk om niet te weten wat je zal krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik doe mee voor de opbergtassen.
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  112. I loooooooove surprises
    <3

    Ik doe dus graag mee voor het verrassingkje! Ben benieuwd wat het zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Verrassingen zijn zo cool, dus ik wil wel meedingen voor de surprise... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. ik doe mee voor de surprise!Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Laat ik eens gek doen en meedoen voor de surprise ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik hou van een verrassing, en doe graag mee voor de surpries! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Doe mij maar een surpriseke!
    Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik leef graag gevaarlijk, ik wil dus graag de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Reactie nr 132, een goei reden om te winnen!
    Ik ga voor de verrassing. En nu maar duimen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ook ik laat me graag door je verrassen! Bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik ga ook voor de verrassing, sterker nog ik ben dol op surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. oh ik vind zelfgemaakt spulletjes altijd zo gaaf! Doe graag een gokje mee!oh sorrie vergat door te geven dat ik voor de surprise wil gaan, altijd leuk om verrast te worden! Heb daarom de vorige reactie verwijderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Super, geweldig, fantastisch! Ik doe graag mee voor de opbergzakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik doe ook gewoon mee! En wel voor de surprise, ben dol op dat soort verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. moeilijke keuze, maar dan toch de surprise...

    SPANNEND!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik ga voor een klein kansje (wat een reactie :-) op de verrassing, ik ben nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oei oei, ge zult maar eens een dag uit werken wezen, en er staan hier plots 140 reacties. Toch even lekker meedoen, voor de suprise natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wat eeb stortvloed aan reacties! Ik ding graag mee naar de opbergzakjes. Heel erg knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Oeh, ik laat mij graag verrassen. Zeker door Eloleo. :) (Moet ik nog zeggen dat ik op de surprise hoop?)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Moar alé, zoveel mensen voor mij.
    'k Waag toch mijn kans. Voor de 4 opbergzakjes. Waarom ? Ik heb 4 onthaalkindjes en zou ze aan hen uitdelen (met de link naar jou) én omdat ik den 9e jarig ben. Als dat geen schoon reden is om te winnen.
    Misschien heb ik geluk deze keer.
    Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik doe heel graag mee, zulke mooie dingen! Voor mij graag de surprise :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. "Pick me, Pick me, Pick me!", roep ik gaarne, springend met mijn vingertje in de lucht tussen de massa andere nieuwsgierigen.

    Pick me & Suprise me. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik ga voor de stoffen stoffenzakdoekendispenser AKA de surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. 146 reacties voor mij! Dan weet je dat we je gemist hebben!

    Ik doe graag mee voor de suprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een leuke give-away! Ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen maar ik wordt wel erg nieuwsgierig naar de suprise. Dus wil ik bij deze graag voor de suprise meedoen.

    Nog veel succes met je give-away!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com
    Als je interesse hebt: ik heb momenteel ook een give-away op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. ik hoop dat ik eens win en dan natuurlijk het tassen pakket. ik zet meteen linkje op mijn blog.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat leuk! Ik ben sinds kort een volger en doe natuurlijk graag mee met de give-away! De zakken vind ik erg leuk, maar ik ga voor de surprise! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Al zoveel reacties! Maar jij maakt dan ook zo'n mooie dingen...
    Ik wil wel graag de surprise winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. moest je ooit helemaal naar beneden zakken tot aan deze reactie, doe dan mij maar de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Oh, oh, oh, oh, oh!!!!! Ik wil, ik wil, ik wil!
    Ik ben zo danig enthousiast dat ik zelfs niet kan kiezen. Een verrassing is altijd leuk, maar die zakken zijn ook zo prachtig en zouden ook echt van pas komen. En laat nu net april=verjaardagsmaand zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Geweldig zoveel fans! Ik wil ook een (klein)kansje wagen voor de opbergzakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. ik kies voor de surprise! en ik doe er nog een rijmpje bovenop: hooray hooray voor een leuke giv-awee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. leuk leuk! ik zou graag de set opbergzakjes winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  144. super!
    En ik hou wel van verrassingen dus ga ik voor de surprise!
    'k heb hier alleen nog maar toffe dingen gezien dus 'k denk dat het wel in orde zal zijn...

    groetjes!
    en bedankt voor de leuke kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Spannend!!! Ik doe graag mee voor de opbergtassen.

    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  146. De surprise, heeeel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. pfff.... wat een moeilijke zeg dit keer! en ik ben dan ook nog eens nog 161 (ofzo) maak ik nog wel een kans ;-) ????
    mijn voorkeur gaat uit naar de set....

    groetjes josy

    BeantwoordenVerwijderen
  148. amai, schoon! ik doe graag mee voor de opbergzakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik hou ook wel van verrassingen, ik doe graag mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Leukleuk!! Ik ben benieuwd naar de surprise.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Sjoe, ben niet de eerste ;-) Ik doe ook graag mee voor de opbergtassen, oh nee toch maar de surprise, of toch de opbergtassen. Tis allemaal zo mooi. Suprise toch maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Oh wat een leuke give-away, en die stofjes bij de surprise zien er zo vrolijk uit :-) Ik doe graag mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ja leuk ik doe mee, ik ga voor de surprise, lekker spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. (ik zet dit bericht even voor witje op de juiste plek want onder de post "knikkeren" valt er niets te winnen ;-))

    witje zei

    hallo hoop dat ik het nu goed doe
    wat maak je mooie dingen. wil graag mee doen voor de give away
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  155. oh, leuke stofjes! ik doe mee voor de surprise :)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. hop hop hop, wij ruimen alles hop. Hopelijk vinden mijn kinderen dat liedje wel leuk als er ook mooie opbergzakjes aan te pas komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wow, zoveel reacties! Begrijpelijk ook, met zo'n leuke blog en dito give-away's!
    Ik doe graag mee voor de surprise!! De stofkes zijn helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik wil ook wel meedoen. Dan graag de surprise. Ik laat mij wel verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Leuk! Ik waag ook m'n kans. 't Maakt niet uit wat. Ik vind de opbergzakjes super en de surprise verrassend...
    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  160. wow, zoveel reacties! Ik ga het er toch op wagen, voor mij graag de opbergzakken, want een mens kan nooit genoeg opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. De opbergzakjes please!
    grtjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Zoveel gegadigden!
    Nog niet zo lang geleden je blog ontdekt, net beginnen naaien dus superveel inspiratie gekregen en superveel plannen!
    Met een peuter in huis en nr 2 op komst zouden de opbergzakjes super handig zijn. Zie ik ook eens hoe die ineen zitten zodat ik zelf eens een reeksje kan maken voor al het speelgoed een mens verzamelt in 16 maand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ja, ik wil ook graag meedoen , voor de opbergzakken. Gr. Cisca, Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ik doe ook mee voor een surprieeeske :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik doe graag mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. 177 reacties vóór mij, pfff...
    Toch doe ik graag mee, voor de surprise, dat is het spannendstst!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Die opbergzakjes vind ik super!
    Ik doe heel graag mee voor de zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Waarschijnlijk een hopeloze zaak, maar...

    De S van Spannend, de U van U-maakt-te-mooie-dingen-om-niet-eens-te-proberen, de R van Razendbenieuwd, de P van Pertang-niet-zoveel-kans-om-te-winnen, de R van Rarara, de I van Ietsbijzonder, de S van Souwelschoonzijn, en de E van Evahoopttewinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Ooh, zo leuk! Ik doe graag mee voor het zakje!
    Groetjes, gwendi

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Ikke voor de opbergzakjes. Je bent duidelijk terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ik ben een fan van je maakt, leuk zo een give away om te vieren dat je terug bent in blogland. Ik hou wel van verassingen dus suprise me.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ik wil wel eens wat winnen! Graag de opbergzakjes want met een peuter heb je veel om op te bergen!
    ;-) Groetjes Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Hello... I play for a opbergzakje... Too much things all the time in my pockets... It would be great !
    (and sorry for my small english)... Flo

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Verrassingen, daar houd ik van! Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Met zoveel reakties is de kans klein, maar ik ga er toch voor!
    Ik ben heel benieuwd naar die SURPRISE!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. ai, 680 mensen zijn me voor.
    maar wie niet waagt...wie niet...
    WINT!
    geniet hier altijd zo en ding graag mee naar de opbergtassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. IK ga voor de surprise..... Hoop te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Ik hou ook wel van een verassing !!
    Fingers crossed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  179. rommel genoeg en maar een half huis: hier graag opbergzakjes...:-)

    Zeefje (die hier precies alleen anoniem op kan posten)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. hmmm, een surprise zie ik altijd wel zitten! alles ziet er zo netjes afgewerkt uit, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ik doe heel graag mee voor de surprise!

    Vele groeten,
    Vink.

    BeantwoordenVerwijderen
  182. OOh die surprise dat klinkt fantastisch... Count me in...

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Mooi mooi mooi! Ik doe mee voor de surprise!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails