6 juni 2010

Wiebeltenen

Het is nog niet in orde maar het schijnt wel te lukken. Tenminste, ik denk het toch. De eerste drie
proefmodellen zijn klaar. Dankjewel voor de tips! Fast2Fuse voor het zooltje werkt inderdaad prima!

Open teen - proefmodel
Ik heb nog één groot probleem: geen babyvoeten om ze te testen, ha!
De basis was een Bobux*-schoentje, maat 6 tot 9 maanden. Nu moet ik onder de collega's eens navragen
wie nog een baby van die leeftijd in huis heeft (en ik heb meer dan 500 "collega's", dus dat zal wel goed komen).

Model 1
Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel
Heel open, wellicht véél te open en zal baby ze meteen verliezen. Ik vind ze zelf eigenlijk wel leuk, dus
blijven ze "weerhouden" voor verder onderzoek ;-).
ps: en de knoopjes à la Tantehilde vast genaaid (maar ik vind niet meteen terug in welke post dat ook al weer was)

Model 2
Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel
Dan weer veel te gesloten. Ze lijken op klompen... mor met een stoer stofje is dit model misschien
wel geschikt voor jongens??? Hmm, ... neeeeeeej, dit wordt niks!

Model 3
Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel
Dit begint er op te lijken. Vooraan moet ik ze wat lager maken want aan de tenen zullen ze te ruim zitten.

Open teen - proefmodel Open teen - proefmodel
Aan- en uitdoen gaat heel snel en eenvoudig, gewoon de flap openklappen. De knoopjes zijn maar
sier want ik ben van plan om met velcro te werken. Op die manier zijn ze nog aanpasbaar aan dikkere
of dunnere voetjes.

Wordt opnieuw vervolgd... dus ik kan ook nog niet zeggen of hier een patroon van komt of niet. First
things first: eerst een pasbaby vinden.

*Indertijd kochten we verzekers 10 paar Bobuxjes voor Stig, als ik nu bedenk hoeveel geld we daaraan uitgegeven hebben...
pff, ik was beter een paar jaar eerder beginnen stikken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails