2 december 2009

Geïnspireerd

.
Bzz
....
bzzzzzzz... bzzzzzzzzzzzzzzz... busy voor de markt.

Een nieuw lijstje om de tijd te vullen ;-):
  1. Noriko-tas van Lazy Girl: je moet er voor zijn maar een leuk stofje kan wonderen doen, hè
  2. Ritstasje van Noodlehead: een tutorial, wanneer is het ooit genoeg?
  3. Vogeltje van Retro Mama: voor in de Kerstboom?
  4. Boutique-shopper, op Moda Bake Shop
  5. Pyamabroek van Ducky House: mooi!
  6. Vlug-gereed-quilt van Modern Oraganic Fabrics: ofwel "doe eens iets met je lapjesmand"
  7. Gereedschapsband voor kinderen van One-Hip-Mom: als je snel bent, kun je de sint nog voor zijn
  8. Kathryn-tas van Kathryn Goodman: lekker ruim
  9. Hoe heel kleine deeltjes binnenstebuiten keren: erg handig!
  10. Pianotas van Bored and Crafty: super, de gitaartas vind ik minder geslaagd maar liefhebbers vinden dit misschien wel top
  11. Speelgoed opruimen, van Sew Mama Sew
  12. Een boke van Myrtle&Eunice: deze stond al lang te wachten in mijn lijstje maar toen kwam Polkadotjes met dit lekkers aanzetten (en ineens een heleboel links naar nog meer vilten hapjes)
  13. Bunny-handverwarmers van Bustle an Sew
  14. Broek uit hemdsmouwen van Blueprints: alweer een eenvoudig en o-zo-creatief idee!
  15. Wollige Kerstbomen: hmm... ik heb een hekel aan afvallende naalden
  16. Bal van Duo Fiberworks: knap!
  17. Jeans-portemonnee
  18. Tas Sha van Mamasha: moet ik zeker ook eens proberen (ik heb dezelfde stof liggen... hoezo je bent niet verbaasd?)
  19. Mini-beugeltasje van Cotton&Cloud: nog nooit gedaan maar staat ook op mijn long-list todo's
  20. Bagagelabels van Skip To My Lou
  21. Lepel-vliegtuig van Leven met Liv: ... hiermee zou ik zelfs Ossetong in Madeirasaus lusten ;-)
  22. "Eenvoudig portemonneeke" van Prutsen: alleszins geen gepruts, echt mooi!
  23. Krokodil van We Wilsons: verdorie!!!! Dat ik daar nu zelf nog niet was opgekomen. Helaas moet je voor dit patroon wel eerst nog een ander patroon van hen kopen.
En als laatste een link naar een geweldige blog en site: Herzensart! Heb je jongens in huis? Ga dan daar Kerstshoppen!
Ohja, en dan was er nog dit: miniatuurstikken, gekkenwerk!

Foto's: Blueprints, Herzensart, We Wilsons, Cotton&Cloud, One-Hip-Mom

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails