18 december 2009

"Afgepakt!"

.
Een dik pak sneeuw in Leuven. Jawel, dat is wel eens prettig maar Stig z'n nieuwe dikke-warme-rond-de-hals-sluitende muts werd "afgepakt". Nu weet ik dat hij geen heilig boontje is, dus er zal wel iets meer achter zitten MOR ALLé, als het zo hard sneeuwt pak je een 3-jarige z'n muts toch niet af, doeme! Hij heeft ook nog een mooie brei-muts (deze, nu kan ik ook eens naar m'n collega haar blog linken ;-)) maar die geef ik niet mee naar school. Neen, ik heb het wel door! We kunnen alvast een voorraadje mutsen en handschoenen aanleggen want die verdwijnen daar als sneeuw voor de zon (en deze gedachte is een stom toeval).

3 mutsen in 1 uur 3 mutsen in 1 uur

Dus, wat doet een moeder als haar hart bloedt bij zoveel (geveinsd) verdriet (want "dan krijg ik een extra koekje")? Ze knipt haar sjaal stuk en maakt er snel-snel 3 nieuwe mutsen mee. En moet daar nu echt in't groot zijn naam op? Ja, die muts is van hem, hoort op zijn hoofd te staan en dient niet om af te pakken!

3 mutsen in 1 uur 3 mutsen in 1 uur

3 rechte mutsen, het maximum dat er uit 1 sjaal te halen was. Gevoerd met een Fleece-dekentje. De verschillende kleuren en lapjes, zaten ook al in de sjaal verwerkt.

PS: het probleem met de slechte foto's is voorlopig opgelost met 2 spots van elk 100 watt, niet al te koosjer maar ik wacht op de nieuwjaarssolden in de fotowinkel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails