13 maart 2009

Cadeautje voor Alexander

.
Ik dacht dat het simpel ging zijn, dat was het in feite ook, maar wel véél werk. Negen blokken want A-L-E-X-A-N-D-E-R, dus 9 letters. Toch ben ik niet 100% tevreden. Eigenlijk zijn de blokken wat de "druk". Volgende keer neem ik slechts 3 verschillende stofjes.
Patroon van London Mummy. MAAR, je moet er natuurlijk geen fiberfill in stoppen, wel echte mousse. Ik gebruikte een kindermatrasje van Ikea dat 5 cm dik is. Makkelijk te snijden, twee lagen boven mekaar en voilà: stapeblokken die je ook echt kan stapelen. Doe dat maar eens met de fiberfill-versie ;-).
Ook het doorzichtige plastic tasje is zelf-gemaakt (naar een model van Stig z'n blokken). De plastic vond ik op de markt bij de man van de Toile Cirée. Ik had heel wat overschot van de stofjes en daar heb ik dan het biaislint van gemaakt, met het biais-hulpstukje natuurlijk (aanrader!).
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails