25 januari 2013

Zo geknipt! Sew Along.

Jos en Tialda organiseren een Zo geknipt! Sew Along. In Nederland. Of beter "vanuit" Nederland want blogland kent geen grenzen, nietwaar. Deze maand staan het zwemzakje en de zakdoekdoos op het programma. Ik ging zelf aan de slag voor de zoon van een collega. Hij is gek op dinosaurussen. Daar hoort natuurlijk dé perfecte stof bij. Al moet ik toegeven dat ik er zelf wel een liefde-haat verhouding mee heb. Vreemd.

Zwemzakje - Zo geknipt!

Zwemzakje - Zo geknipt!

Het recept in Zo geknipt! schrijft gevlochten touw voor maar deze linten zijn zeker even goed. Meer werk, dat wel. Tussen de boven- en de onderkant van het zakje zit een paspel (niet in het originele recept). Aaah paspel... ik blijf een grote fan.

Zwemzakje - Zo geknipt!

Doe je graag mee met de Sew Along? Meld je dan aan via bij Jos via zogekniptsewalong@kloske.nl. Voor instant tips is er ook een Facebookpagina en foto's worden verzameld via Flickr.

Zwemzakje - Zo geknipt!

Zwemzakje - Zo geknipt!

Zwemzakje - Zo geknipt!  
Stof: helaas!!!! ik weet niet meer bij welke shop ik ze uiteindelijk besteld heb, 
ze komt alleszins uit het Verenigd Koninkrijk (ik denk Schotland).

Stof hier en hier beter te zien.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails