29 oktober 2011

Nothing much going on

snelle broekjes snelle broekjes

Het is hier stil geweest. Dat komt o.a. doordat het spaak liep tussen de ideeën in mijn hoofd en de beschikbare tijd om ze uit te voeren. Gevolg: een algehele kortsluiting die een paar weken heeft geduurd. Tja, dat kan al eens voorvallen maar nu ben ik weer vertrokken!

snelle broekjes snelle broekjes snelle broekjes

Ok, speelbroeken zijn niet bepaald uitdagend, noch aan de poep, noch onder de stikmachine maar soms moet een mens al eens gaan voor "snel en praktisch".
Er zijn ook een paar baby's op komst. Als ik die broekjes zie hangen naast die van Stig, vraag ik mij af waar de laatste 5 jaar naartoe zijn gevlogen...
(handleiding babybroekjes)

ps: ik weet niet meer waar ik voor het eerst "kleding, opgehangen met plakkers" zag,
ik dacht bij Polkadotjes,
het is alleszins een zot-plezant idee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails