26 maart 2011

George stuurde zijn kat!

In februari deed ik mee aan een Secret Valentine. Mijn Valentijn hield van "paars", "bruikbaar" en "George Clooney". Dus maakte ik een paarse sjaal en een bruikbare verpakking. George had ik ook geregeld maar die stuurde in de laatste minuut zijn kat... tsssssss!

Secret Valentine - Het Leuvens Stiksel Secret Valentine - Het Leuvens Stiksel
Secret Valentine - Het Leuvens Stiksel Secret Valentine - Het Leuvens Stiksel

Ik ben eigenlijk niet zo voor paars maar dit stofje met glanzende bolletjes (het effect gaat verloren in de foto) vond ik wel speciaal. De bloemen werden geknipt uit een lichte tricot, op de sjaal gekleefd met Vliesofix en daarna vrij-borduren-gewijs overstikt. De achterkant is gewoon paars, zonder bloemen.
Ikzelf kreeg deze onderleggertjes en een vrolijk ritstasje van Flexje (waarvoor nog eens dank, Flex!). En neen, ik ben de link naar mijn Valentijn niet vergeten, ze heeft gewoon geen blog.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails