23 november 2010

Winnaar

Eerlijk gezegd, ik dacht niet dat er zo veel deelnemers zouden zijn, anders had ik wel een paar troostprijzen voorzien. Ge kent mij, de goedheid zelve ;-). Zo goed zelfs dat ik om 2 uur 's nachts nog wakker ben om u allen morgenvroeg te verrassen. In 150 gevallen klinkt dat misschien zo: achhhhhhhh... en in het geval van Ziggy klinkt dat: JEUUUUJJJJJ (durf ik mij voor te stellen). Wel spijtig dat Ziggy niet blogt. Stuur mij die foto van uzelve in die bloo(e)mer dan maar per mail op, ik zal'm in uw plaats bloggen ;-). Maar begin aub eerst met uw adres te sturen naar info@eloleo.be want anders blijf ik met dat schapen-wollen broekske zitten en ik ga er verzekers niet zelf in rond dabberen, no way!

Proficiat Ziggy! Dankjewel alle andere deelnemers, om deel te nemen en om de schone woorden!

Give-Away deelnemers
153 reacties, waarvan 151 deelnemers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails