15 november 2010

Give-Away

Give-Away november 2010Niet wat je gedacht had? Ik had het zelf ook niet gedacht. Het is begonnen als een grap: "Zou het niet plezant zijn om zo'n omkeerbare bloomer in een schapenvelleken te maken"? En ja, dan probeer ik dat maar eens en het lukte maar het slaat natuurlijk nergens op.

Met die bloomer kon ik niets doen dus dacht ik: "Ik geef ze weg"! Om er dan toch een echt cadeau van te maken, heb ik er een Zsazsazilet aan toegevoegd en een peutertasje. Dat laatste naar een model uit een Japans patronenboek.

Bloomer en zilet maat 6 maanden. Het tasje meet ongeveer 15x20cm.
Schapenvelletje: Pauli Leuven, 100% katoen
Appeltjes: Stoffenspektakel
.
Give-Away november 2010

Iedereen mag meedoen (maar voel je vooral niet verplicht ;-)). Heb je geen baby of peuter in huis, dan kan je het nog altijd zelf cadeau geven. Deelnemen kan tot maandag 22 november. Op 23 november kiest RandomOrg er een nummertje uit. Slechts 1 keer reageren, aub.

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vertellen dat ik de stoffen (in mijn "ik-probeer-dat-allegauw-eens enthousiasme) vooraf niet gewassen heb en dat het dus goed kan zijn dat de set, na 1 wasbeurt, nog groot genoeg is voor een baby van 3 i.p.v. 6 maanden.

Give-Away november 2010 Give-Away november 2010 Give-Away november 2010

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails