23 mei 2010

Zetelhoes meets dekbedovertrek

Alweer een tas... Nochtans staat er een babykleedje, babyslofjes, twee varkens en een paar herstellingen,
een rok, een handleiding voor de sporty-sjieke broeken, een sailboat-broek en een
pinguinhemdje op mijn "dringende" todo-lijst...
en nog zeker 170 kringloopzakjes... en 10
axenroos-handpoppen... en een poef-hoes... en het cadeau voor Wiebe... en ook iets
waar ik
eigenlijk het liefst van al meteen aan zou beginnen... en... en... en... deze tas is toch al klaar.

Zetelhoes meets dekbedovertrek Zetelhoes meets dekbedovertrek

Het is een Ikea-hack, een zetelhoes gecombineerd met de oude lievelingsdekbedovertrek van de dochter
van een collega. De tas is dus ook voor de dochter. Eigenlijk zit ze nog in een proto-type-fase. Ik kwam op
het idee door deze post (en jawel, ik heb netjes gevraagd of ik dat idee mocht overnemen) en - ergens ver weg in mijn
achterhoofd - zie ik ik er een ruime strandtas uit ontstaan, ooit dus.

Zetelhoes meets dekbedovertrek Zetelhoes meets dekbedovertrek

De hoes werd helemaal opgebruikt, rits incluis. Een grote tas maar studentes hebben elke week toch heel
wat mee te zeulen naar het kot, niet?

Zetelhoes meets dekbedovertrek Zetelhoes meets dekbedovertrek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails