31 mei 2010

En morgen...

... ga ik voor het eerst naar Het Leuvens Stiksel en neem ik mee:

Het Leuvens Stiksel Het Leuvens Stiksel
en ook cake en koffie. Let there always be sweets!

UPDATE vandaag:
- nu begin ik zelf zenuwachtig te worden, begot!
- ik heb maar 6 van deze zakjes hierboven (het zijn cadeautjes) en er zijn wel 1-2-3-4-5-6-... véél leden
- maar ik heb gelukkig al 9 reservecadeautjes achter de hand (oef)
- wel maar 1 cake (met appeltjes en rozijnen en ook kaneel want dat is lekker ;-))... te weinig dus voor 1-2-3-4-5-6-... véél dames
- en daar heb ik geen oplossing voor achter de hand
- voor wie vanavond haar kinders denkt achter te laten: doen jong, die overleven dat wel (mans-mensen zijn te vertrouwen, echt sè)!
- voor wie eigenlijk naar de naailes moet: stuur uw kat!
- voor wie dreigt uit te vallen met buikgriep: Imodium-Imodium-Imodium!
- voor wie echt niet kan komen: dju, dat is spijtig want ik had je ook graag ontmoet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails