5 april 2010

Klaagzang over Telenet

Het moet me van het hart. Ik ben kwaad, gefrustreerd, eigenlijk ook hulpeloos want ik snap er niks van. Afin, het gaat hier over:

Ik heb alweer een week problemen met hotmail (en dus ook alle hotmail-, live- en eloleo.be-adressen) en sinds zaterdag lukt er niets meer. Een telefoontje naar TELENET bracht vandaag (jaja, die werken vandaag) veel opheldering: "Het is de schuld van hotmail (zo sprak de TELENET-man). Je moet gewoon de codes van je DNS-server1 aanpassen het probleem is opgelost.... Euuuuuh ja????? En hoe doe je dat? De man was zo vriendelijk om de procedure met me te overlopen maar toen dit vastliep was zijn simpele uitleg: vraag het aan diegene die je laptop geïnstalleerd heeft! Toen ik daarop vroeg of zij de 250.000 klanten met hetzelfde probleem allemaal één voor één per telefoon gingen "verder helpen" was zijn antwoord: Natuurlijk, zo doen we dat! WABLIEF ??????????? Geen wonder dat ze op Paasmaandag aan het werken zijn!

AARRRRRRGGGGGGGG TELENET !!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails