1 april 2010

Drie sporty-"sjieke"-broeken

Stig is gek van turnen, z'n turnjuf, Sporty, sportschoenen en trainingsbroeken... Awoe, voor de broeken!!!! Die vind ik echt-echt-echt niet mooi maar het enige dat hij werkelijk interessant vindt aan die broeken, zijn de streepjes op de zijkant. Dus ging ik naar de stoffenwinkel, kocht trainingspakkenstof, stikte wat piping-koord en maakte een paar broekjes met het patroon van een gewone broek = 3 sporty-"sjieke"-broeken.



Ik heb me er wel gemakkelijk vanaf gemaakt want er zit (uiteraard) geen rits in.



De gele stof was maar om het eens te proberen. Ook zonder zakken, ze is gewoon super-easy op te trekken of af te steken. Ook de anderen zijn met een rekker en in plaats van nog moeite te doen voor knoopjes, heb ik die rekker gewoon vastgestikt op de juiste maat (en zo zie je ook de binnenkant, lekker zacht stofje).



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails