9 maart 2010

Kletterende ruzie...

... tussen mij en mijn Singer:


Nieuwe naald: check!
Draadspanning: check!
Machine ontstoft, ook binnenin: check!
De draad nog eens opnieuw "opgezet": check!
Spoel juist opgewonden: check!
Parkinson: uitgesloten!

Peuuuuuuut, waarom stikt die koppige Singer dan niet gewoon rechtdoor, als in RECHTdoor??? Het zit hier serieus scheef!

UPDATE 11/03/10:
Hartelijk dank voor de vele reacties en suggesties. Ik heb nog een aantal dingen geprobeerd en er zit verbetering in. Er zit tegelijkertijd ook een serieuze slag in dus ik moet de Singer sowieso eens laten nakijken. Maar in feite heb ik gewoon een zwaardere machine nodig... waar blijft die dikke sponsor toch? ;-)

UPDATE 12/03/10:
Ik ben vandaag gaan informeren naar een Bernina en ben van plan om mij nu een "echt serieuze machine" aan te schaffen. De Singer mag blijven, als redder in nood in geval van ik-weet-niet-wat".

PS: eloleo@live.be werkt weer (al durf ik er niet op wedden), info@eloleo.be nog steeds niet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails