8 december 2009

Zie mij hier sukkelen...

.
Regen, regen en nog eens regen en ik kan alleen maar een "beetje deftige foto's" maken als de zon schijnt. Voorlopig kan ik dus enkel dit gesukkel laten zien. Zie nu toch eens wat voor toeren ik moet uithalen om die tas te fotograferen ...

Zie mij hier sukkelen... Zie mij hier sukkelen... Zie mij hier sukkelen...
Zie mij hier nu sukkelen... Zie mij hier nu sukkelen...

Nu serieus, alles voor de markt is klaar: 12 sets van telkens 2 placematjes, 4 kleine schoudertasjes (in die Braquenie-stof), 2 tweeling-handtassen (ook in Braquenie), een korte schoudertas, 7 portemonnees en dan deze lapjestas... waar ik wel degelijk betere foto's van heb maar die volgen later. En dat allemaal op 10 dagen tijd, straf hè.

PS: de houten spatel op de onderste foto links (aan de deur) dient enkel om het kinderslot naar de kelder te openen... of wat had je gedacht ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails