31 mei 2009

www.eloleo.be - vervolg

Deze week had ik lichte OD-verschijnselen en heb ik de Singer toch maar eventjes aan de kant gezet. Ik heb dan maar werk gemaakt van die url (kort en duidelijk) die momenteel nog verwijst naar Flickr. Bedoeling is om een homepagina aan te maken met drie onderdelen: foto's, blog en shop maar dat bleek toch weer niet zo eenvoudig te zijn. Hoe maak je een homepagina? Ik ken er zelf niets van en ik wil/kan het ook niet tegen betaling laten doen. Bovendien moet dat dan weer ergens gehost worden. Afin, Jochem had een simpel en schitterend idee (thats my man!). De nieuwe homepagina ziet er zo uit:

Het kostte niets en ik kan zelf wijzigingen aanbrengen, 't is gewoon een nieuwe blog maar dan wel eentje die niet wordt aangevuld en enkel als doorschuifluik dient. En de commentaren heb ik deze keer per express achterwege gelaten ;-).

BTW: Dit zou zo'n mooi bruin-rood moeten zijn maar ik heb al gemerkt dat het er op de Mac wel goed uitziet, maar dat de kleur op de pc van m'n werk héééééééélemaal anders is. Als het roodste rode rood je hier toeschreewt... 't moet dus eigenlijk bruin-rood zijn. En dat geldt ook voor het logo.

Dus klik nu: www.eloleo.be. Tahdah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails