17 mei 2009

Cadeautje voor Fee

Een opdracht, jeuheu! Fee is het dochtertje van onze voorzitter en mijn werk (onze organisatie) zocht nog een leuk een kraam-cadeau... of ik geen ideetje had om te kopen? Dus ik: "Kopen? Ik maak dat ook zelf." En zo kwam van het één, het ander en ziehier m'n eerste kraam-opdracht. 't Moest op een paar dagen klaar zijn (en ik werk ook nog van 9 tot 5) dus het is wat nachtwerk geworden en de andere opdrachten zijn naar later verschoven (sorry voor wie het aanbelangt).
Het pakket:
0 - een t-shirt met haar naam erop (maar die vond ik eigenlijk niet gelukt want ik was de vlieseline vergeten en daardoor trekt de stof op 3 plekken een beetje samen, soit, ik heb hem dan maar als "overschotje" aan het pakket toegevoegd)
1 - een pamperzakje, volgens de instructies van Mme Zsazsa
2 - een bavet, eigen ontwerp, zie ook cadeau Niel
3 - een knuffel (Stig wilde hem niet meer afgeven ;-)), eigen ontwerp volgens dezelfde ronding van de letter "E" in FEE (bijna 10.000 lettertypes op Dafont)
4 - slofjes, volgens het patroon van Maked Crafts (tof tof tof)
5 - en dan de echte t-shirt met olifanten, vlieseline deze keer niet vergeten

Cadeautje voor Fee

Cadeautje voor Fee Cadeautje voor Fee 102_1188

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails