9 april 2009

Tasje voor Lili

.... maar ik ken de kleine Lili niet. Dit is mijn eerste echte opdracht.
Om dat ribbeltje in de naad te stikken had ik in feite een andere stikvoet nodig. Die zou ik kunnen bestellen maar dat is erg duur. Gelukkig zoeken ze in de Singerwinkel altijd mee naar een oplossing en de vriendelijke man ging nu zelf zo'n voet maken. Een interessant probleem dat hij wel eens wilde oplossen. Het tasje is tussen de binnen- en de buitenstof gevoerd met een dikke Vlieseline. Dat maakt het wat malser en steviger.
Het apensmoeltje is nog steeds een uitloper van de eerste tas. Dit is echter de laatste keer dat ik er iets mee doe. 't Was leuk in het begin om dit na te maken (onder het mom "ik moet toch ergens beginnen") maar ondertussen voelt het niet meer helemaal ok.
.
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails